eShopBakers: Poveste Pașa Cafe

Să spunem că ești pasionat de cafea: iubești mirosul, gustul și acea cană fierbinte din fiecare dimineață. Deja cunoști foarte bine diferențele dintre o cafea cu adevărat ”proaspăt prăjită” și una care te așteaptă pe raft de cel puțin o lună. Vrei ca și alții să se bucure de aceeași experiență și să le oferi produse unice? Ei bine, înseamnă că ai nevoie de ceva mai mult decât un cerc de prieteni care îți împărtășesc pasiunea: ai nevoie de un magazin online.

Aceasta este povestea Pașa Café.

Pașa Café importă cafea verde și o prăjește la cerere pentru a-i păstra gustul și aroma cât mai pure.

Clientul a venit la noi cu un concept vizual și își dorea un magazin online simplu de navigat și care să introducă utilizatorii în lumea unui nou produs. Așa s-a născut http://www.pashacafe.ro/.

eShopBakers a implementat grafica clientului și a activat plug-in-urile pe care și le dorea. El a trebuit doar să se apuce de prăjit, iar acum îl ”macină” gânduri de extindere și de deschidere a unei cafenele.

De ce a apelat Pasha Café la eShopBakers?

Pentru că o companie care se ocupă de magazinele online îți oferă ceva ce nu poți găsi în altă parte: proactivitate. Noi nu i-am oferit doar soluții pentru problemele prezise de el, ci i-am propus și module care l-au ajutat în situații care nu pot fi prevăzute de cineva care încă nu a lucrat în online.

Pe lângă lucrurile evidente: produse, descrieri și un coș, eShopBakers i-a oferit clientului și module specializate pentru o experiență cât mai user friendly. Rezultatul? O clientelă fidelă care beneficiază de mai multe avantaje pe http://www.pashacafe.ro/: opțiuni de precomandă, comenzi recursive (nu trebuie să dai comandă, aceasta este plasată automat în funcție de preferințele utilizatorului), vouchere cu oferte speciale, opțiunea de a plasa comenzi offline și, foarte important, integrarea unui modul de servicii de curierat pentru a livra produsele cât mai rapid atât la nivelul capitalei, cât și la nivel național.

După instalare și implementare (cost zero!) și modulele alese pe sprânceană, eShopBakers a oferit clientului și găzduire gratis pe un an (adică Pasha Café stă confortabil pe server-ul nostru și este disponibil tuturor doritorilor de cafea proaspăt prăjită) și sesiuni de training ori de câte ori Pasha Café a avut nevoie de ajutor.

Sesiunile de training nu durează mai mult de câteva minute și pot avea loc prin telefon sau prin mail. Feedback-ul din partea Pasha Café: ”Jos pălăria! Genul de răspuns pe care îl apreciez: clar, cu detalii, cu pașii următori, nu știu ce să mai intreb”.

De la primii pași la implementarea finală, tot proiectul Pasha Café a durat 2 săptămâni. După 14 zile clientul a putut să își ia în primire magazinul online și să răspândească aroma inconfundabilă a cafelei proaspăt prăjite în online.

Iar aceasta a fost povestea Pasha Café!