Întrebări frecvente

Fie că ești la început în ce privește comerțul electronic sau ești un profesionist în domeniu, cu siguranță ai întrebări, iar noi suntem bucuroși să te ajutăm. Pentru a-ți face munca mai ușoară, am conceput o lista cu „FAQ” care sperăm noi să iți fie de folos.

1. Cât de ușor este să folosesc plugin-ul propus de eShop Bakers?

Încă de la începutul proiectului eShopBakers, ne-am propus să oferim încredere clienților noștri. Nu un produs, ci încrederea ca poți avea un magazin online care vinde rapid și ușor. Și astfel ne-a ieșit următoarea formulă:
Instalezi + Introduci datele firmei + Adaugi categorii + Adaugi produse + Vinzi!

2. Pentru configurarea magazinului, am nevoie de un expert în programare?

Pentru configurarea magazinului ai nevoie de mai puțin de 45 minute, asistența unui programator ar fi un moft pe care nu ți-l recomandăm, pentru că știm că nu ai nevoie de el.

3. Am nevoie de măsuri de securitate externe? Cât de sigur este eShop Bakers?

În ce privește securitatea, eShopBakers a fost auditat și respectă toate normele și măsurile actuale. Deși încercăm să fim proactivi în a preveni problemele de securitate, nu putem garanta că acestea nu pot apărea din cauza factorilor externi. Pentru a preîntâmpina astfel de incidente, recomandăm ca instanța de wordpress să fie complet securizată. Echipa noastră iți poate pune la dispoziție specialiștii necesari pentru acest demers.

4. Se percepe comision la tranzacțiile efectuate?

Nu există comisioane la tranzacțiile efectuate în magazinele realizate cu pluginul nostru. Prin tot ceea ce facem, încercăm să ajutăm clientul să își dezvolte afacerea, nu să îl copleșim cu taxe și comisioane suplimentare.

5. Se poate importa baza de date din vechiul magazin online?

Pentru că ne dorim să fii clientul nostru și pentru că suntem convinși că vei avea o experiență plăcută alături de produsul și serviciile noastre, iți oferim posibilitatea să imporți baza de date din vechiul site, în noul tău magazin online, într-un mod GRATUIT.

6. Oferiți suport și după achiziționarea și instalarea magazinului virtual?

Da! Specialiștii noștri oferă suport, atât prin mail, cât și telefonic, după achiziționarea și instalarea pluginului.
Suntem datori să ne asigurăm că soluția noastră funcționează perfect. De asemenea, dacă dorești funcționalități suplimentare, iți stăm la dispoziție cu soluții personalizate și adaptate cerințelor și nevoilor tale.

7. De ce nu oferim abonamente lunare în locul achiziționării unei licențe?

Am ales să oferim pluginul și add-on-urile noastre la prețuri fixe, pe care le plătești o dată și atât. Vrem să fim corecți față de tine și să iți prezentăm încă de la început valoarea unui magazin online complet și bine pus la punct. Nu oferim pluginul sau add-on-uri sub formă de abonamente, pentru că plătind un abonament lunar, înseamnă că în timp costurile vor fi mai mari pentru tine și asta nu va servi scopului tău principal, acela de a avea costuri cât mai mici și profituri cât mai mari. Știm ce este marketingul, dar nu vrem să abuzăm de el.

8. Vă ocupați de SEO, Adwords, FB ads, și alte metode de promovare?

Da. Oferim servicii de SEO, campanii de Adwords și/sau Facebook în mod direct sau prin parteneri.

9. De ce am nevoie pentru a instala Eshop Bakers?

găzduire web care să ofere PHP (minim versiunea 5.3) și MySQL (minim versiunea 5.5)
– ultima versiune de WordPress

Pentru alte întrebări sau curiozități ne poți contacta prin email, telefon sau prin formularul de contact.